A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Сенчанської сільської ради" Полтавської області

Участь у тренінгу

Дата: 24.01.2025 09:34
Кількість переглядів: 6

КОМУНІКАЦІЇ ЗІ ЗМІНИ ПОВЕДІНКИ НА КОРИСТЬ ЗДОРОВ’Ю💁‍♀️💁‍♀️💁‍♀️💁‍♀️💁‍♀️

 

Цій темі був присвячений черговий тренінг в Центрі знань з неінфекційних захворювань КП "Полтавський обласний центр громадського здоров'я Полтавської облради" для медичних працівників первинної ланки медико-санітарної допомоги. 

 

Представники нашого закладу також відвідали даний захід 🤔🤔🤔🤔🤔

 

Учасники ділилися думками: «Частенько пацієнти нас лише чують, але не дослухаються до наших порад». Вони приходять «підготовленими» самостійним пошуком про хвороби в Інтернеті та постами в соцмережах. Це ускладнює спілкування лікар-пацієнт.

 

👩🏼👩🏼Керівниця обласного центру громадського здоров’я, регіональна координаторка Україно-швейцарський проєкт Діємо для здоров‘я Ніна Дурдикулиєва, відкриваючі тренінг, подякувала колегам за таку зацікавленість необхідністю постійного вдосконалення власних знань та навичок комунікації із соціальних та поведінкових змін на користь здоров’ю.

 

«Добре, що ви, сімейні лікарі, розумієте, що можете як одна з ключових персон у ваших громадах, впливати та профілактику неінфекційних захворювань, доносити не лише своїм пацієнтам, а й керівникам думку про те, що кращий засіб скоротити витрати на лікування – не хворіти. І ми хочемо та можемо вам у цьому допомогти!»🚑🚑🚑🚑

 

🧐🧐🧐🧐Сімейні лікарі детально дізналися про всі вимоги та стандарти проведення успішного мотиваційного консультування: як правильно провести інтерв’ю (опитування) за класичними запитаннями Міллера. Як давати домашнє завдання пацієнту за квадратом Декарта, визначаючи для себе переваги: що буде якщо я кину курити, і якщо ні, розкриваючи для себе перелік безперечних плюсів. Головне – самостійно усвідомити людині існуючі у неї проблеми зі здоров’ям та те, що саме необхідно зробити. 

 

📃📃📃Аналіз скарг від пацієнтів свідчать, що найчастішими першопричинами виникнення конфліктних ситуацій при наданні медичних послуг, є саме проблеми у спілкуванні між лікарем та пацієнтом. Тоді як успішна комунікація впливає як на профілактику хвороб, так і на результати лікування. Мотивацією для сімейних лікарів Полтавщини було її до них звернення: Полтавські сімейні лікарі – класні! Полтавські сімейні лікарі – не гірші за європейських! Полтавські сімейні лікарі вміють та можуть набагато більше та набагато краще!

 

Презентацією «Ділимося з пацієнтами «секретами здорового життя» через соціальні мережі. Сімейний лікар-блогер» поділилася фахівець із зв’язків з громадськістю та пресою Центру знань з НІЗ Марина Дзюба. Вона розповіла, зокрема, про загальні рекомендації до ведення соцмереж та блогів щодо тематики НІЗ. Спільно обговорили як розробляти елементи комунікаційної стратегії, успішно визначати цільові аудиторії особистого блогу, створювати дієві ключові повідомлення. Пані Марина навела приклади представників медичної блогосфери України у тому, як через соціальні мережі можна надихати пацієнтів на зміни поведінки на користь здорових звичок та профілактику захворювань. 

💁‍♀️💁‍♀️💁‍♀️💁‍♀️💁‍♀️

Воркшоп учасники тренінгу присвятили розробці ключових повідомлень з профілактики факторів ризику виникнення неінфекційних захворювань для різних цільових груп, а також практикуму з організації інформаційних кампаній та створення постів в соціальних медіа та блогах.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень