A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги Сенчанської сільської ради" Полтавської області

Розвінчуємо міф

Дата: 06.09.2023 14:10
Кількість переглядів: 8

Розвінчуємо міф, що ❌сімейний лікар має пам’ятати всіх своїх пацієнтів. Це не так.

Ви маєте особистий номер лікаря та телефонуєте з приводу своєї хвороби або рідних. Але назвавши прізвище, не варто очікувати, що лікар одразу пригадає, про якого саме пацієнта мова, якою була історія скарг.

✅Звертаючись до сімейного лікаря, педіатра чи терапевта, дотримуйтесь правил здорової комунікації:

✔Не дзвоніть після закінчення робочого дня, вночі чи рано вранці.

✔Якщо ви пацієнт – назвіться, нагадайте причину останнього візиту та вкажіть підстави теперішнього звернення.

✔Якщо ви родич пацієнта – назвіть його ПІБ, нагадайте історію хвороби. Дайте лікарю час відкрити електронну медичну картку, щоб переглянути інформацію.

✅У сімейного лікаря зазвичай близько 1800 пацієнтів, у терапевта – 2000, у педіатра – 900. Усіх пам’ятати лише за прізвищем неможливо. Втім це не означає, що лікар не пацієнтоорієнтований. Будьте ввічливими з медпрацівником, – він неодмінно допоможе у вирішенні вашого питання!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень